CKD مرحله 4: امید به زندگی برای افراد مبتلا به 19٪ عملکرد کلیوی

سه شنبه 28 خرداد 1392
ن : lafee

CKD مرحله 4: امید به زندگی برای افراد مبتلا به 19٪ عملکرد کلیوی

 

http://www.kidneyservicechina.com/ckd-basics/958.html

"عموی من گفته است او تا مرحله 4 با 19٪ عملکرد کلیوی بیماری مزمن کلیه. آیا می توانم به شما با تشکر به من بگویید چه امید به زندگی خود را؟ و چگونه برای حفظ کلیه هایش کار تا زمانی که ممکن؟!" به منظور هدایت بیماران در مورد مشابه، ما ارائه می دهیم توضیح دقیق در این مقاله است.

برای اینکه کاملا صادق است، این یک سوال بسیار دشوار است به پاسخ است. هیچ راه علمی به دقت پیش بینی طول عمر مرحله CKD 4 وجود دارد. بسیاری از عوامل هستند که باید در نظر گرفته شود وجود دارد، و در هر مورد متفاوت است. به منظور بررسی بیماری کلیه تاثیر را در طول عمر خود داشته باشند، شما می توانید به kidneyservice@hotmail.com با اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت بیماری خود را آدرس یک ایمیل ارسال کنید. کلیه کارشناسان ما تجزیه و تحلیل و شما پاسخ همراه با جواب.

CKD مرحله 4 این بدان معنی است که کلیه ها به شدت آسیب دیده و عملکرد کلیه خود را به تدریج کاهش خواهد یافت. نارسایی کلیه می تواند رخ دهد هنگامی که عملکرد کلیه می افتد کمتر از 10٪ است. دیالیز در این مورد، به تصویب رسید. به طور متوسط، فرد در دیالیز 3-5 سال بیشتر زندگی می کنند.میزان مرگ و میر سالانه برای پایان دادن به مرحله نارسایی کلیه، 22٪ است. این بدان معناست که متوسط ​​بیمار ESKF را به مدت کمتر از 5 سال در دیالیز زندگی می کنند.

خوشبختانه، درمان موثر وجود دارد که می تواند پیشرفت مرحله CKD 4 با 19٪ عملکرد کلیوی متوقف کردن و نگه داشتن کلیه ها کار تا زمانی که ممکن است. آن را به عنوان سلول های بنیادی شناخته شده است. اگر دیالیز با ایمونوتراپی اجتناب است، آن را تا حد زیادی می تواند طول عمر عموی خود را افزایش می دهد.

در حالی که تحت درمان های پزشکی، زندگی یک زندگی سالم (رژیم غذایی و ورزش) کمک خواهد کرد زندگی او را طول عمر طبیعی.

برخورد با مرحله CKD 4 و 19٪ عملکرد کلیه است قطعا یک کار پیچیده است. خوشحالم برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات بسیار مفید است. احساس آزاد به ترک یک پیام در زیر اگر شما هنوز هم هر گونه سوال. بهترین آرزوها!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.